Monday, March 22, 2010

eVeNt gMpak!!!

Semalam aku menghadiri event yg dibuat oleh budak2 fakulti aku…meriah gak….temanya Malam Penuh Cinta…mmm…mcm2 ragam aku tgk..mcm2 pakaian yg aku kritik…event tu amat meriah ditambah pula…ngan penyanyi jemputannya…Awie yang ku kira Berjaya menarik perhatian org ramai terutamanya lecturer2….

Malam tu mmg aku bergaya sakan…maklumla bukan senang nk hadirkan diri ke acara sebegini…susah dowh!!! Tanpa kuduga, acara sebegini dpt mencipta kenalan2 baru…bg diriku..ada yg stu fakulti tp masih blum ku kenal pun da..n ternyata aku dpt bertemu dgn salah satu rakan Mawar(roommate akula). Mcm xpercaya kan…baru saja Mawar bercerita tentang gelagat rakan2nya padaku…

Event tu berlarutan sampai pukul 12 tgh malam… aku, Diva n Mumia memulakan sesi bergambar…mmg ktaorg pose sakan la sampaila bas datang…aku tba di bilik around pukul 1 lbih gak la..aku menceritakan semua perihal event tu pada Minash(another roomate)..malangnya Mawar tiada dalam bilik akibat kna turun buat assignment(bz giler minah ni!!)

Yang pastinya aku tidur nyenyak malam ni…moga2 aku dpt mimpi2 indah….wahhh!!!! Tapi yang pasti,esoknya aku perlu struggle…coz I have a quiz on this Monday!!!! Argh!!!!!

No comments:

Post a Comment