Wednesday, March 24, 2010

23 March 2010

Hari ini hari yang agak meletihkan..mana taknya semalam aku berjaga sampai pukul 2 pagi utk buat keja2 sebagai ajk Blok….

Aku, Mawar n Minash bertungkus lumus menyiapkan keja2 tersebut….penat dowh!!! Harap2 hasilnya berbaloi…mlm ni da AGM pulak kt fakulti…

Have to go because NYDP dia is my dearest cousin….of coz I have to go…nk mampos x gi!!!! I dunno about the rest…Art ckp dia mls nk gi…Bebe pulak mcm nk ikut tp ntah la…Lai agaknya dia xgi kot…. Xpala tu hak diorg, aku xleh paksa…. Minta2 la mlm ni nothing gonna happen…I mean xda org bg aku pegang jwatan pa2…seksa dowh!!! Cukup2la jwatan yang da kt dlm blok pun..ni pun kali terakhir coz next sem aku duk umah sewa…

Mcm na la rasanya duk umah sewa… need to be independent…I mean more independent because kt luar xda sapa yg boleh kawal kta….it up to ourselves….that ‘s a scary thought!!!

Well2 nk tau sth…smalam aku buka my fb then I saw sth… guess wat??? Prince V dh ltak gmbar dia kt profile pic…sebelum ni xpenah2 dia buat cmtu…maybe dia tgh try nk socialize lg kot….yala ats dorongan rakan2 dia….wateva!!!!(tp amik peduli gak) Minash agk pelik kenapa la aku still ckp lagi psl dia…yela he’s completely ignore me after what I’ve done.(jgn ditanya..agk malu)

Ntahla…I dunno wat to say coz maybe aku akan lupakan dia bila dia tiada disisiku…. Insya allah….

No comments:

Post a Comment