Wednesday, April 21, 2010

old post....

Kerja-kerja kampus sekali lagi membataskan niat ku utk berjalan-jalan di padang. Sudah lama tidak aku menjejakkan kaki ku ini ke sana… terasa rindu suasana di gelanggang bola tampar. Tatkala aku duduk di tebing tinggi melihat ke arah gelanggang tersebut, melihat gelagat-gelagat pemain2nya yang handal dan separuh handal. Hari ini Lai mengajak ku ke padang, pada awlnya ingin ku turuti Lai namun apabila masa yang dijanjikan telah beralih ke sebelah malam, ku jadi gusar. Dengan hati yang berat ku terpaksa menolak ajakan Lai…maafkan ku Lai, ada sebab tersendiri kenapa sekarang aku kurang berjalan-jalan di kampus pada waktu malam walhal dulu itulah aktivitiku dengan Mumia…

Dek kerana kesibukan ku, ku jarang berhubung dengan Mumia… I wonder how she’s doing??? Dulu we used to walk around the campus, talking bout boys…more boys…and our live too. Agak lama x berjumpa mesti banyak yang nak dibualkan…hu3…can’t wait to see her…

I got a notice yesterday from unit college…argh!! So sick of the last minute notice!! Aku kena byr utk penempatan budak penerapan..diorang ni pun satu…always do a last minute job…benci tul!! Duit dh nk kering ujung sem masa ni la diaorang minta mcm2… tension!!

Tadi aku makan malam kt downtown…sygnya aku pnya fave kedai..x buka…(alahai…mkcik2 da emergency case lagi ke???) aku bedal la pa yang da kt downtown sudey…guess what?? Today byk sgt jejaka2 kelantan yang kind of cute to me…is it meant for me???

No comments:

Post a Comment