Thursday, June 24, 2010

my ADDICTION


dua komik ni are the latest one ak beli...best bangat!!


ok....let me be honest..it's not about my addiction to drugs or watsoeva!! it just my addiction towards anime comics!!yup..dh lama ak trjebak dlm ni..x igt la..maybe wktu form 4..ada la stu kwn kelas ni..dia bwa kmik ni gi skolah..then ak pun gtai la tngan..bca..bca punya bca......my last word is KAWAIEEEEEEEE!!!!!!!!!! ok call me crazy or watsoeva but everytime i read that comics..my heart just fall in love with the character of the heroes n the storyline..

ok..their storyline are actually quite the same...heroin mnat kt hero tp hero bersikap dingin pdahal nk giler ngan heroin but at last diorg end up together gak...tp babak lucu n romantis tu yg buat cite tu jd menarik..eventhough sma je kan???

igt susah nk cari komik2 ni...tp kalu gi seven eleven or mna2 la kdai buku..like popular or kdai buku cina..da la komik ni.......harga pun blhla thn about rm6.50...my roomate, Mawar da cdgkan ak bca ja komik2 tu on9...tp no way man..nk on9 pun susah..then nk ngadap lptop lg?? skit mata kot...fuh....it's ok..i rather spend my money on these comics anyway...

No comments:

Post a Comment