Wednesday, May 26, 2010

i'm so.....dunno la!!!!!!!!!

dear blogger,

it's been a while since i post the last story to u guys...bkn pa mls skit nk menaip..then my life xbrapa interesting skit...but ni ak nk ksi tau skit...ha2..da prubahan dlm idup ak..alhamdulillah..projek ayah ak berjalan ngan lancar..so dpt la durian runtuh skit..he2...hasilnya...my mom got a new car....Proton Satria Neo..pergh!!! imagine that, kalu ak bwa..he3...so keta lma dh kena jual..bye2...Naza Citra...smntara nk dpt keta bru..tauke Vimal bg pakai keta dia dlu..which is peugot..(xtaula eja nma) ari ni ak try bwa keta tu..gila seh...ak tkan mnyak..sdar2 dh lbih 110 k/m...mmg terbaik la!!!

so ak mula mmasang mimpi..to have a car luxurious like that i need a great...so my AIM, after degree..i try to find job..like PTD then i pursue my master..then i will have a luxurious car like that as my own...wahh.....insya allah...

No comments:

Post a Comment